• (Android/iOS) Lily Diary : Dress Up Game مزید primogems دھوکہ دیتا ہے

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Lily Diary : Dress Up Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Lily Diary : Dress Up Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ مزید primogems دھوکہ دیتا ہے ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Lily Diary : Dress Up Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    براہ کرم ہمیں آپ کا ای میل اور

    مجھے یہ کھیل پسند ہے، میری تنقید صرف یہ ہے کہ ہمیں مخصوص کپڑوں کے رنگ تبدیل کرنے کے قابل ہونا چاہیے، اس کے علاوہ یہ گیم 10/10 ہے۔

    مجھے یہ کھیل پسند ہے، لیکن یہ بورنگ ہے۔

    میں نے اسے 3 اسٹارز دینے کی وجہ یہ ہے کہ 1) کپڑوں کے لیے کوئی کلر کسٹمائزر نہیں 2) جب میں کسی کام کے لیے ایپ چھوڑتا ہوں تو اوتار کو ڈیلیٹ کرتا ہے 3) زیادہ کپڑے نہیں 4) مزید لوازمات کی ضرورت ہوتی ہے 5) میں 4 سے زیادہ کریکٹر نہیں رکھ سکتا تاکہ میں گروپ فوٹو بنا سکتے ہیں۔

    مجھے یہ گیم للی ڈائری پسند ہے یہ بہت خوبصورت اور اچھی ہے مجھے یہ پسند ہے ❤❤❤❤

    اس میں کوئی اشتہارات نہیں ہیں اور یہ اچھا ہے لیکن اس کے صرف پوز ہیں کیا ہم اسے تبدیل نہیں کرسکتے ہیں۔

    مجھے یہ پسند ہے لیکن لباس کا کوئی آپشن کیوں نہیں ہے۔

    یہ ایک تفریحی کھیل ہے لیکن یہ اسکرین پر صرف 5 کیریکٹرز کی اجازت دیتا ہے۔

    یہ کھیلنا کچھ مزہ ہے لیکن کوئی نیا لباس نہیں ہے جو مجھے اس کے بارے میں پسند نہیں ہے لیکن میں فائیو اسٹار دوں گا


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :