• (Android) Cooking Joy 2 mod birçok kristal

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Joy 2 ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Joy 2 IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mod birçok kristal ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cooking Joy 2 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Pişirmek

    Oynadığım diğer yemek pişirme oyunlarına kıyasla iyi ama yavaş kontrol. Grafikler bu oyunun USP'si olsa da

    Seviyeyi kazanmaya bu kadar yakınken, özellikle ödeme yapmak zorunda kalmadan daha fazla yardım öğesinin hazır olması gerekiyor.

    Uygulama çok zarif hatlar çok geçiliyor ben ikramiye olmadan geçemiyorum. Ama zevkli bir oyun tavsiye ederim...

    Bağımlılık yapar ama birçok reklam için ... artı hayatları yeniden doldurmak bir sürü yıldıza mal olur ...seviyenizi geçerseniz kredi kaybetmemeniz gerektiğini düşünüyorum

    Bu oyun çok güzel ve maraqlı

    cok guzel

    Daha önce ona 5* vermiştim ama nw sadece 2* vereceğim. Uygulamanın birçok sorunu var. Katılımcı cehennem yavaş hareket eder. Güzel, dats d stratejisini anlayabilirim, ancak takviye satın almaya zorlayamazsınız. Üstelik Musluklar da düzgün çalışmıyor. Üzerine tıklamaya devam ediyorum ama Tanrı yanlış olduğunu biliyor, hareket etmiyor ve sonunda zamanınızı kaybettiniz. Cehennem çoğu zaman d uygulaması kilitleniyor. Abdest sadece bir seviyeyi geçer ve kendi kendini asar ve sonunda aştığın seviye kaybolur. Plz geliştiricileri üzerinde çalışmaya çalışır.

    Harika gerçekçi grafikler, dokunun ve müşterilere hızlı bir şekilde hizmet verin! Tek sorun, Not 9 Spen'im uyumlu değil, bu yüzden 2 parmağımı veya başka bir Spen'i kullanıyorum. Bunun dışında bu oyun güzel oynuyor.

    bazı seviyelerin zamanlaması çok düşük, bu yüzden anahtarları almak ve seviyeyi geçmek zor...

    her zaman reklam ve daha az zamanlayıcı seçeneği veriyor, bazen bu oyunda rahatsız oluyorum. daha fazla zaman gösteriyor ama oyun başladığında sadece daha az zaman var ve müşteri çok yavaş geliyor

    Cooking Joy 2 असल की नकल वाले गेम mgw

    Bu oyun çok güzel oynamanızı tavsiye ederim Çok çılgın bir oyun


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :